Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Δυσάρεστη ανατροπή λόγω παρελεύσεως μιας ημέρας της προθεσμίας

Εάν γνώριζα ότι δεν έχει κατατεθεί από την πλευρά  μου η αίτηση ακυρώσεως στο Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων (ΑΥΣΕ), θα είχα καταθέσει την παρακάτω αίτηση – καταγγελία προς το ΑΥΣΕ όχι στις 8/1/2015 αλλά στις 7/1/2015 δηλαδή εκπρόθεσμα και δεν θα είχε παρέλθει η προθεσμία της μια ημέρας με αποτέλεσμα να απολέσω την εργασία μου.     
.....................................................................

ΑΡ. ΠΡΩΤ. Ι. ΣΥΝ. 50/8-1-2015                                                             7 Ιανουαρίου 2015
ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΜΗΤΡ. 18/9-1-15               ΑΙΤΗΣΙΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Γρηγορίου Σταμούλη, κατοίκου Νέας Ιωνίας Αττικής
Οδός Ε........ αρ. ..,  ΤΚ. 1....
ΠΡΟΣ
1. - Τον Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ.
2. - Την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος

ΘΕΜΑ : Εν συνεχεία των υπ` αριθ. πρωτ. α) 480/13-10-2014, β) 506/27-10-2014 και γ) 669/11-12-2014 αιτήσεών μου προς την Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας αφορώσας την αποκατάστασίν μου και την μετάταξίν μου εις μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν.
Σεβασμιώτατε
Περίμενα να διορθώσετε το φοβερόν ολίσθημα του προκατόχου σας. Να δικαιωθώ από το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο και εν συνεχεία δοθέντος αυτού του δικαιώματος να ξεκινήσει η διαδικασία της μετατάξεώς μου σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία.
Κατεθλίβει η ψυχή μου, όταν την 23/12/2014 μου επεδώθει δια δικαστικού επιμελητού έγγραφό σας με το οποίο μου γνωστοποιούσατε την υπ` αριθ. 8/11-12-2014 απόφαση του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου υπαλλήλων, περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου. Το έγγραφο αυτό το έλαβα παραμονές Χριστουγέννων. Δυστυχώς δεν περιείχε μήνυμα αγάπης, αλλά μήνυμα εμπαθείας και μίσος άσβεστον εναντίον μου, σχηματίζεται η εντύπωσις, ότι οι εμπλεκόμενοι, όχι μόνον τους ανθρώπους δεν εντρέπονται, αλλά ότι και τον Θεόν ίσως δεν φοβούνται. 
Λαβών το κοινοποιηθέν υφ` υμών έγγραφον, αφού το διάβασα κοίταξα τη φωτογραφία του μακαριστού ΤΙΜΟΘΕΟΥ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ και αναρωτήθηκα περί δυο πραγμάτων: α) πως ο μακαριστός ΤΙΜΟΘΕΟΣ διόρισε το έτος 1984 οδηγό του έναν ασεβέστατο προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής άνθρωπο; Δεν αντιλήφθηκε τον κακό μου χαρακτήρα; και β) ο κ. Φαραντάτος ως πρωτοσύγκελος γιατί δεν συνεβούλευσε τον μακαριστό ΤΙΜΟΘΕΟ, αντιληφθείς τον κακό μου χαρακτήρα, να μην με διορίσει;
Όποιος διαβάσει την απόφαση αυτή θα σχηματίσει την εντύπωση ότι εγώ ο Σταμούλης διαθέτω αντιεκκλησιαστικό φρόνημα, και δεν υπολογίζω τίποτα και έχω στόχο την διάλυση της Εκκλησίας.       
Αντί Σεβ. να αξιοποιήσετε την υπέρ εμού απόφασιν του Συμβουλίου της Επικρατείας την οποία είχατε εις χείρας, και να αποκαταστήσετε την δικαιοσύνη, ανορθώσατε και εσείς το ανάστημά σας να με κατακρεουργήσετε και να με εξαφανίσετε. Από το έτος 1999, επτά Πειθαρχικά Συμβούλια στήθηκαν εναντίον μου. Η εξόντωσή μου διαφαίνεται καθαρά έως και σήμερα με τα πολυάριθμα Πειθαρχικά Συμβούλια της διοίκησης της Εκκλησίας.
Πιστεύεται Σεβασμιώτατε ότι η διαιώνιση τις υποθέσεώς μου γίνεται για το καλό της τοπικής Εκκλησίας και του κύρους του κ. Φαραντάτου;
Ομολογώ ότι δεν περίμενα μια τοιαύτη εξέλιξη. Κατά τη συνεδρίαν του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου, την 5/11/2014 εις τα γραφεία της Ιεράς Συνόδου, ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος ως Πρόεδρος διατύπωσε προφορικά διαφορετικές απόψεις. Μάλιστα ανέπτυξε διάλογο και είπε χαρακτηριστικά στον δικηγόρο μου κ. Κ............ ‘’για να μην αισθάνεται ο Γρηγόρης ότι μόνον αυτός αδικείται θα σας πω προσωπική μου υπόθεση για να ξέρει ο Γρηγόρης ότι δεν αδικείται μόνον αυτός.....’’.
Ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος που εξέδωσε την νέαν  απόφασιν περί της οριστικής απολύσεως από την εργασία μου, δεν ένοιωσε το χέρι του να τρέμει. Δεν άκουσε να χτυπά την πόρτα της συνειδήσεώς του κάποιος έλεγχος. Το αυτό έπραξε και το έτος 2008, ως Πρόεδρος του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου εκδίδοντας την πρώτην απόφασίν του περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου.
Κατηγορούμαι για 12 αδικήματα κατά το διάστημα της προσφοράς υπηρεσίας ως οδηγός του μητροπολιτικού αυτοκινήτου καθ` όν χρόνον είχα αρμονική συνεργασία μετά του κ. Φαραντάτου και σιτιζόμουν εις την οικίαν του όστις με άμειβε πλουσιοπαρόχως. Ο καταλογισμός ευθύνης αρχίζει από το 1995 και καλύπτει τη χρονική περίοδο έως και το 1999. Συναπτά 4 έτη ο κ. Φαραντάτος και οι συνεπίκουροί του γιατί δεν με εγκαλούσαν εις την τάξιν όταν κατά καιρούς διαπίστωναν εκ μέρους μου νομικές παραβάσεις και αδικήματα που διέπραττα; Έπρεπε να παρέλθουν όλα αυτά τα έτη δια να τα συγκεντρώσουν και να μου αποδώσουν συνολική ευθύνη; Έγγραφα επιβαρυντικά εντός του φακέλου μου δεν υπάρχουν πριν το έτος 1995. Όλο το κατηγορητήριο στηρίζεται σε έγγραφα του κ. Φαραντάτου μετά το 1995, (στο σύνολό τους στάζουν χολή και εκπέμπουν φωτιά μίσους εναντίον μου. Σε κάθε έγγραφό του με στιγματίζει και μου καταλογίζει ευθύνες), πολλά εκ των οποίων δεν μου τα κοινοποιούσε και τα κατέθετε σκοπίμως εις τον φάκελόν μου. Επίσης στηρίζεται σε μαρτυρικές καταθέσεις κληρικών της Μητροπόλεως, προϊσταμένων Ιερών Ναών. Εν καιρώ θα εξιστορήσω την 19χρονη περιπέτειά μου και θα αποδειχθούν οι δολοπλοκίες των σχεδίων των κινουμένων εντός μηχανορραφιών και αστήρικτων κατηγοριών.
Σεβασμιώτατε
Ερωτώ! Ποιος δίδει το δικαίωμα εις τους επισκόπους να επιλέγουν ποια δικαστική απόφαση θα εφαρμόσουν και ποια όχι; Έως και σήμερα δεν προσφέρω (ενώ θα έπρεπε), καμία εργασία και με εντολή σας πληρώνομαι από το Ελληνικό δημόσιο. Πως νομιμοποιείσθε να έχετε στο μητροπολιτικό αυτοκίνητο υπάλληλο, μη νομίμως διορισμένο και ποιος τον πληρώνει; Πως εξηγείτε το γεγονός: α) γιατί δεν με κάλεσε ο κ. Φαραντάτος, στο μητροπολιτικό Συμβούλιο το έτος 1997 που συζητούσε την μετάταξή μου, η την απόλυσή μου, προκειμένου να αποδεχθώ στο ακέραιο την μετάταξη; Στη συνέχεια δια εγγράφου του, προς τον τότε Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κυρό Χριστόδουλο το έτος 1999, χωρίς να μου γνωστοποιήσει το έγγραφο αυτό, ζητούσε από τον αρχιεπίσκοπο την απόλυσή μου η την μετάταξή μου και β) έχω δηλώσει εγγράφως ότι ζητώ την μετάταξίν μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Εις ποίαν λογικήν κινούνται οι εμπλεκόμενοι και αρνούνται την μετάταξή μου;
Σας υπενθυμίζω ότι: 1) Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε δυο φορές τις αποφάσεις των Πειθαρχικών Συμβουλίων της Εκκλησίας της Ελλάδος που με καταδίκασαν στην εσχάτη των ποινών ήτοι την ποινή της οριστικής παύσεως από την εργασία. 2) Η Επιτροπή Συμμορφώσεως του Στ Ε το έτος 2007, διαπίστωσε τη μη συμμόρφωση της διοικήσεως της Εκκλησίας προς την απόφαση του Στ Ε.. 3) Ο Μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος το έτος 2007, ως Πρόεδρος του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου με δικαίωσε. 4) Ο Νομικός Σύμβουλος της Εκκλησίας της Ελλάδος το έτος 2006, γνωμοδοτεί εγγράφως υπέρ εμού τονίζοντας ότι πρέπει να επιστρέψω στην εργασία μου και να μισθοδοτούμε κανονικά, κα.. Οι ανωτέρω αποφάσεις δίδουν ηχηρά ραπίσματα εις την διοίκησιν της Εκκλησίας. Βροντοφωνούν με όλο το κύρος των: ‘’Σεβασμιώτατοι ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ’’, ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ. Και αντί αυτό να προκαλεί θλίψη και οδύνη, η διοίκησις της Εκκλησίας μεθοδεύει εξ αρχής πειθαρχικές διώξεις εναντίον μου.   
Επίσης σας γνωρίζω ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος ως Πρόεδρος του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου ενώ εγνώριζε την υπόθεσή μου, την παρέτεινε έως ότου παρέλθει ο χρόνος της προεδρίας του (δεν γνωρίζω το λόγο), και αναλάβει το έργον της καταδίκης μου ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος. Τονίζω το γεγονός αυτό διότι ‘’πιστεύω’’, ότι ο Σεβασμιώτατος κ. Άνθιμος θα ελάμβανε υπ` όψιν του τις ανωτέρω αποφάσεις, το αίτημά μου και την μακροχρόνια πειθαρχική μου δίωξη.
                                                                        Ο Αιτών – Καταγγέλλων

                                                                        ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ